Miért az Atlantis?
Ez a weboldal eladó! Érdeklődni: 30/9212900
Belépés

Árak

 

Aki azt gondolja, hogy az autó használatáért fizetendő havi összeg egy brutális, megfizethetetlen havidíj, ami egyenesen felesleges kiadás, az most meg fog lepődni.

A program úgy lett kidolgozva, hogy ne fizessünk többet, mintha az a saját tulajdonú autónk lenne.

Hogy is van ez?

 

Nézzük meg, milyen költséggel jár egy autó 3 éves használata?

  1. Amortizáció: minden autó veszít az értékéből, mindegy kinek a tulajdonában van. Ez az amortizáció szakértők szerint, az autó értékének a 10%-a évente. Ez 3 évre 30%, amit a gépkocsit használónak, tehát az ügyfélnek kell megfizetni, havi részletekben. Aki 30-50% önerővel indul, annak ez a költség már nem jelentkezik, mivel a regisztrációs díjjal ezt már kifizette.

  2. Fenntartási költségek: Ezek a költségek szintén minden autónál megvannak. Ezek a kötelező biztosítás, CASCO (asszistant szolgáltatással), súlyadó, cégautó adó, időszakos szervizek, műszaki vizsga, olajcserék az előírt kilométerek után, téli-nyári gumicserék.

Hogy kell ezt kiszámolni?

A gépkocsi megvételkori értékét alapul véve, milliónként 10-12 ezer forint. Pl. egy 3 milliós autónál ez max.havi bruttó 36 ezer forint.

Senki nem mondhatja, hogy ennyit nem költünk az autóra!

A bérleti díj a szerződésben rögzítve van, és ez a futamidő végéig nem változik. Ez egy bruttó havi díj, amiről havonta számlát kapunk. Aki el tudja számolni, ő ebből még az áfát is visszakapja.

Plusz „Grátiszként” kapunk a cégtől az autó átadásakor egy Shell üzemanyag kártyát, amivel 8-16 forint/ liter megtakarítást érhetünk el.

Aki úgy gondolja, hogy ez sok, az nézzen meg egy tartós bérletet, vagy egy lízing díjat más cégeknél, és azt tapasztalja, hogy itt min. 50%-al, de lehet hogy 70%-al jobban jár.




A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.